Սեպտեմբերի վերջին իսլանդացի երգչուհի Բյորկը թողարկեց իր տասներորդ ալբոմը՝ Fossora-ն։ Այն ներառում է 13 թրեք, որոնցում արտիստը հավատարիմ է մնում իր վոկալային և մեղեդային տեխնիկային: Meduza-ի խնդրանքով երաժշտական լրագրող Լև Գանկինը բացատրում է, թե ինչպես է աշխատում Fossora-ն և փորձում հասկանալ, թե ինչ է այս անգամ փորձում պատմել իր նոր երգերում հաճախ հանելուկներով խոսող Բյորկը։
2022 թվականի օգոստոսին Բյորկը թողարկեց իր սեփական «Sonic Symbolism» փոդքաստը։ Յուրաքանչյուր թողարկում նվիրված է նրա ալբոմներից մեկին։ Այսպիսով, «ձմեռային բնություն, դրախտ, սառած, դրախտային, շշուկ, միկրոբիթ, հավատարմություն, կարապներ, տավիղներ, երաժշտական արկղեր, դյուրակիր համակարգիչներ, նվագախումբ, գլոկենսփիլ, փրկություն, երգչախումբ» – սա «Vespertine»-ի մասին է (2001): «Պրիմիտիվ, մայրություն, սև հյուսեր, կրծքով կերակրելը, պասիվ, նախապատմական, գոթական, ժողովրդական, հնէաբանություն, ոսկորներ, ընտանիք խարույկի շուրջ», իսկ սա «Մեդուլլայի» մասին է (2004):
Երգչուհին դեռ չի հասել իր փոդքասթի նորագույն՝ տասներորդ ձայնագրությանը «Fossora»-ի, բայց արդեն այժմ կարելի է ենթադրել, որ դրա մասին թողարկման հիմնական բառերը կլինեն, օրինակ, «պեղումներ, ընտանիք, կլառնետներ, պար, ժառանգություն»: , հրաբուխներ, հայրենի հող , զոհաբերություն, սունկ։
Ոմանց համար այս ցուցակները մեմ կհիշեցնեն Ժաննա Ագուզարովայի կոսմետիկ պայուսակի պարունակության մասին, և դա անիմաստ ասոցիացիա չէ. Ագուզարովայի պես Բյորկն էլ անուն է հանել ստեղծագործական վարքի հուսահատ անպատշաճության համար: «Դեբյուտ» և «Փոստ» առաջին անհատական ալբոմների կորագիծ պարային երաժշտությունը, 1990-ականների փորձարարական տեսահոլովակները, դերը Լարս ֆոն Թրիերի «Պարը մթության մեջ», ակապելլա «Մեդուլլա» գլուխգործոցը և «Բիոֆիլիա» մուլտիմեդիա նախագիծը։ – Այս ամենով հանդերձ, Բյորկը երկար և ամուր զբաղեցրել է շոու-բիզնեսում՝ իր ամենաանկանխատեսելի հերոսուհու տեղը:
Մանրամասները՝ սկզբնաղբյուրում։