«Տարիներ շարունակ գովազդային շուկայի ֆինանսական բաշխումները հեռուստաընկերությունների շուկայում տեղի են ունեցել մեկ կազմակերպության կողմից»,-այս մասին ԱԺ-ի իր ելույթում հայտարարել է Սիսակ Գաբրելյանը՝ ներկայացնելով իրենց կողմից հեղինակած «Տեսալսողական մեդիայի մասին» օրենքի նոր նախագիծը։
«Կազմակերպությունը հեռուստաընկերություններին տվել է ռեյտինգներ, բայց դրանք եղել են կոնկրետ հեռուստաընկերությունների մասով։
Միջազգային գովազդատուները, հաշվի առնելով այդ կազմակերպության տվյալները, իրենց գովազդային գումարները ուղղել են կոնկրետ հեռուստաընկերությունների»,- հայտարարել է Սիսակ Գաբրիելյանը։
Ըստ նրա՝ նոր օրինագծով առաջարկվում է, որ հանրային մուլտիպլեքսում առկա հեռուստաընկերությունների 50%-ից ավելին պետք է միանա և ստեղծվի խորհուրդ։
Խորհուրդը կընտրի այն կազմակերպությանը, ով չափումներ կիրականացնի։
Խորհուրդը կունենա վերահսկողական մեխանիզմներ կազմակերպության նկատմամբ։