Լրահոս 24/7

Ինտերնետի օգտատերերի վարքաբանական վիճակագրություն ամբողջ աշխարհից

We Are Social-ը և Hootsuite-ը հրապարակում են վիճակագրություն ինտերնետում և սոցիալական ցանցերում ամբողջ աշխարհից՝ Global Digital 2021 տարեկան զեկույցում: Եվ Ex Libris թիմն ավանդաբար ընտրում է ամենահետաքրքիր թվերն ու միտումները և հստակ ցույց է տալիս, թե ինչպես է փոխվել թվային լանդշաֆտը տարվա ընթացքում:

Համաշխարհային ինտերնետի մասին

Աշխարհի բնակչությունը 2021 թվականի սկզբի դրությամբ կազմում էր 7,83 միլիարդ մարդ։ Տարվա ընթացքում բնակչության ընդհանուր թիվն ավելացել է ավելի քան 80 միլիոն մարդով։ Շարժական սարքերից օգտվում է աշխարհի բնակչության 66,6%-ը (5,22 մլրդ մարդ): Համացանցից օգտվում է ամբողջ աշխարհում մարդկանց գրեթե 60%-ը (4,66 մլրդ մարդ), օգտատերերի թիվը մեկ տարում աճել է 7,3%-ով։ 2021 թվականին սոցիալական ցանցերը նույնպես կազմում են աշխարհի բնակչության կեսից ավելին։ 53,6%-ը կամ 4,2 մլրդ մարդ հաշիվներ ունի մեկ կամ մի քանի հարթակներում:

Աշխարհի ընդհանուր բնակչությունը և բջջային, ինտերնետ և սոցիալական մեդիա օգտագործող մարդկանց տոկոսը

Վերջին 5 տարիների ընթացքում ինտերնետում անցկացրած օրական ժամանակը միջինում ավելացել է կես ժամով. 2015 թվականին մարդիկ ինտերնետում օրական ծախսում էին 6 ժամ 20 րոպե, 2020-ի վերջին այս ցուցանիշն արդեն մոտ էր 7 ժամի։

Համաշխարհային տվյալներ ինտերնետում անցկացրած օրական ժամանակի քանակի վերաբերյալ (2015 թվականի երրորդ եռամսյակից մինչև 2020 թվականի երրորդ եռամսյակ

Ռուս օգտատերերն արդեն գերազանցել են համաշխարհային միջին ցուցանիշը և գրեթե ամբողջ աշխատանքային օրն անցկացնում են առցանց՝ 7 ժամ 52 րոպե։ Ընդ որում, նրանք նույնիսկ առաջին եռյակում չեն. առաջին տեղում ֆիլիպինցիներն են, ովքեր ինտերնետում անցկացնում են գրեթե 11 ժամ, որին հաջորդում են Բրազիլիան, Կոլումբիան և Հարավային Աֆրիկան՝ նրանք անցկացնում են 10 ժամից մի փոքր ավելի։

Ինտերնետում անցկացրած օրական ժամանակի քանակի վերաբերյալ տվյալներ՝ ըստ երկրների

Բջջային սարքերը մրցակցությունից դուրս են

Աշխարհի բնակչության 2/3-ն օգտվում է բջջային սարքերից, միջինում մարդիկ «հեռախոսների վրա նստում են» օրական 4 ժամ, Ռուսաստանի Դաշնությունից օգտվողները մի փոքր ավելի համեստ են՝ 3,5 ժամ։ Այդ ժամանակի գրեթե կեսը ծախսվում է սոցիալական ցանցերում և մեսենջերներում, այնուհետև դիտում են տեսանյութեր, զվարճանքի բոլոր տեսակի հավելվածներ և խաղեր։

Բջջային հավելվածների կատեգորիաներ, որոնք ամենաշատ ժամանակն են խլում

Ինչու ենք մենք օգտվում ինտերնետից՝ տեղեկությունների որոնում, շփում սիրելիների հետ, նորություններ

Այս պահին սրանք ամենատարածված պատճառներն են ամբողջ աշխարհում

Պատճառները, թե ինչու են օգտվում ինտերնետից

Ամենաշատ տրաֆիկ ունեցող լավագույն կայքերի, ինչպես նաև ամենատարածված հարցումների վերաբերյալ տվյալները հաստատում են դա։

Ինչպես և սպասվում էր, որոնման նոր մոդելը լայն տարածում ունի երիտասարդ սերնդի շրջանում՝ 16-ից 24 տարեկան մարդկանց ավելի քան 50%-ը հայտնել է, որ գերադասում է բրենդներ փնտրել սոցիալական ցանցերում, քան որոնողական համակարգերում։

Ապրանքանիշի տեղեկատվության նախընտրելի որոնման ալիքներ, տվյալներ ըստ տարիքային կատեգորիայի

Սոցիալական լրատվամիջոց

Անցած տարվա ընթացքում սոցցանցերի օգտատերերի թիվը հատել է 4 միլիարդի սահմանագիծը, մարդիկ ամեն օր դրանց վրա ծախսում են 2 ժամ 25 րոպե։ Ռուսաստանը փոքր-ինչ գերազանցում է համաշխարհային միջին ցուցանիշը՝ 2 ժամ 28 րոպե։

Սոցիալական մեդիայում ծախսված գլոբալ օրական ժամանակը (2015թ. երրորդ եռամսյակից մինչև 2020թ. երրորդ եռամսյակ)

Ինչ վերաբերում է հարթակների հանրաճանաչությանը, ապա օգտատերերի քանակով Ռուսաստանում առաջին տեղը YouTube-ը զբաղեցնում է արդեն հինգերորդ տարին։ 2021 թվականի հունվարի դրությամբ այն օգտագործել է օգտատերերի 85,4%-ը (7,4%-ով ավելի, քան VK-ն)։ Լավագույն որոնումները ներառում են երաժշտություն, մուլտֆիլմեր, ֆիլմեր և Minecraft:

Հաջորդը՝ VK (78%), Whatsapp (75,8%), Instagram (61,2%) և Odnoklassniki (47,1%՝ դեռ հայտնի հարթակ, շրջանցում է Facebook-ը, TikTok-ը, Telegram-ը և շատ ուրիշներ, նարնջագույն աղյուսակը տվյալների հետ՝ լավ պատճառով):

Ռուսաստանում ամենատարածված սոցիալական հարթակները

Ավելին, լսարանի համընկնման տվյալները ցույց են տալիս, որ սոցիալական մեդիայի գրեթե բոլոր օգտատերերը գրանցված են առնվազն երկու տարբեր հարթակներում: Միջին հաշվով մեկ մարդ սոցիալական ցանցերում ունի մոտ 8 հաշիվ։

Սոցիալական ցանցերում վարքագծային սովորություններ (գլոբալ տվյալներ)

Արդյունքում, առավելագույն լսարանի ծածկույթին հասնելու համար ապրանքանիշերը պարտադիր չէ, որ գրանցվեն բոլոր հնարավոր կայքերում. բավական է ունենալ կորպորատիվ հաշիվներ ամենահայտնի կայքերում՝ հաշվի առնելով դրանց ֆունկցիոնալությունը և պարամետրերը: Հետաքրքիր է նաև իմանալ, թե ինչ են անում օգտատերերը սոցիալական ցանցերում և ինչու են օրական 2,5 ժամ ծախսում դրանց վրա։ Ստորև բերված է ամենատարածված պատճառների ցանկը։

հետևել իրադարձություններին;

գտնել զվարճալի բովանդակություն;

ազատ ժամանակ անցկացնել;

կապի մեջ մնալ սիրելիների հետ;

կիսվել լուսանկարներով և տեսանյութերով;

գտնել ապրանքներ և ծառայություններ և պլանավորել դրանց գնումը.

ցանցային և ակտիվ հաղորդակցություն;

«քանի որ իմ ընկերներն օգտագործում են դրանք»;

արտահայտել սեփական կարծիքը;

հանդիպել նոր մարդկանց;

աշխատանքային հաղորդակցություն;

ինչ-որ բան բաց թողնելու վախ;

հետևել սպորտային իրադարձություններին;

հետևել հայտնիներին և նրանց կյանքին.

կիսվեք ձեր առօրյա կյանքի մանրամասներով;

ակտիվիստական/բարեգործական գործունեություն

Պատճառները, թե ինչու են մարդիկ օգտագործում սոցիալական ցանցերը

Ինչպես են տեղեկատվություն փնտրում ապրանքանիշերի մասին

Առավել հաճախ ռուսները նոր ապրանքանիշերի մասին իմանում են հեռուստատեսային գովազդից (37,6%), որոնման ծառայություններից (36,3%) և բանավոր խոսքից (31,3%): Այս տվյալները գործնականում չեն տարբերվում համաշխարհային արժեքներից, բացառություններով՝ առցանց մանրածախ կայքեր, հեռուստաշոուներ և ֆիլմեր, գովազդ կայքերում և բրենդների սեփական կայքերում. այս ալիքները ներառված չեն Ռուսաստանի լավագույն 10-ում:

Աղբյուրներ, որոնցից մարդիկ իմանում են նոր ապրանքանիշերի մասին (տվյալներ Ռուսաստանի համար)
Որտեղ մարդիկտեղեկանում են նոր ապրանքանիշերի մասին (համաշխարհային տվյալներ)

Ապրանքանիշի հետագա ուսումնասիրությունը տեղի է ունենում որոնման հարցումների (59,9%), հաճախորդների ակնարկների (51,3%) և սոցիալական լրատվամիջոցների (42%) միջոցով: Շատ օգտատերեր դիմում են նաև գների ագրեգատորներին (Yandex.Market և այլն), ուսումնասիրում են ապրանքանիշի կայքը, ներբեռնում ընկերության բջջային հավելվածը և գնում իրենց հետաքրքրող ապրանքների վերանայման էջերը։ Ի տարբերություն համաշխարհային արժեքների, Ռուսաստանում բրենդների սեփական բլոգները, հարցուպատասխանի ծառայությունները (Quora, Yandex Q և այլն) և պրոմո կոդերով և կտրոններով կայքերն ավելի քիչ տարածված են։

Որտեղ մարդիկ ավելին են իմանում ապրանքանիշերի մասին (համաշխարհային տվյալներ)

Տվյալներ վճարովի բովանդակության սպառման մասին. Ռուսաստանը վերջին տեղում է։ Նույնիսկ Ռումինիայում ինտերնետից օգտվողների մասնաբաժինը, ովքեր սովոր են բովանդակություն գնել, ավելի մեծ է։

Համացանցի օգտատերերը, ովքեր գնում են թվային բովանդակություն (%-ով ըստ երկրի)

Թարգմանություն և համառոտ հատված Global Digital 2021 և Digital 2021-ից։

Աղբյուրը՝ exlibris.ru:

Թարգմանեց՝ Աստղ Խաչատրյանը։

Թիվ 1

Recent Posts

ՀՀ-ն պատրաստ է ամենասեղմ ժամկետում ստորագրել խաղաղության պայմանագիր

Հոկտեմբերի 8-ին Բեռլինում ՀՀ ԱԳ նախարարի տեղակալ Վահան Կոստանյանը մասնակցել է Բեռլինի Կլիմայի և անվտանգության…

8 hours ago

Զուրաբիշվիլին պատրաստ է երկրորդ ժամկետով առաջադրվել նախագահի պաշտոնում

Վրաստանի նախագահ Սալոմե Զուրաբիշվիլին դեմ չէ երկրորդ ժամկետով վերընտրվելուն, եթե ընդդիմությունը հաղթի հոկտեմբերի 26-ին կայանալիք…

8 hours ago

Ինչ են քննարկել Փաշինյանն ու Վլադիմիր Պուտինը. վարչապետի մամուլի քարտուղարը մանրամասներ է հայտնել

ՀՀ վարչապետի մամուլի քարտուղար Նազելի Բաղդասարյանը իր էջում մանրամասներ է հայտնել Փաշինյան-Պուտին հանդիպումից: «Վարչապետ Փաշինյանը ՌԴ…

8 hours ago

«Ռուսաստանի հետ հակամարտության խաղաղ կարգավորումը գլխավոր առաջնահերթություններից է»․ Կոբախիձե

Պրագմատիկ քաղաքականությունը և Ռուսաստանի հետ հակամարտության խաղաղ կարգավորումը գլխավոր առաջնահերթություններից են. հայտարարել է Վրաստանի վարչապետ…

8 hours ago

«Սա զվարճալի առաջնություն կլինի». Կանավարոն՝ Ա սերիայի մասին

Իտալիայի հավաքականի, «Ինտերի», «Յուվենտուսի» և «Նապոլիի» նախկին ֆուտբոլիստ Ֆաբիո Կանավարոն խոսել է իտալական A սերիայի…

8 hours ago

Իրանի հետ սահմանին ծառայություն կիրականացնեն միայն հայ սահմանապահները

Վարչապետի մամուլի խոսնակ Նազելի Բաղդասարյանը մանրամասներ է հայտնել Նիկոլ Փաշինյանի և Վլադիմիր Պուտինի հետ հանդիպումից։…

8 hours ago