We Are Social-ը և Hootsuite-ը հրապարակում են վիճակագրություն ինտերնետում և սոցիալական ցանցերում ամբողջ աշխարհից՝ Global Digital 2021 տարեկան զեկույցում: Եվ Ex Libris թիմն ավանդաբար ընտրում է ամենահետաքրքիր թվերն ու միտումները և հստակ ցույց է տալիս, թե ինչպես է փոխվել թվային լանդշաֆտը տարվա ընթացքում:
Համաշխարհային ինտերնետի մասին
Աշխարհի բնակչությունը 2021 թվականի սկզբի դրությամբ կազմում էր 7,83 միլիարդ մարդ։ Տարվա ընթացքում բնակչության ընդհանուր թիվն ավելացել է ավելի քան 80 միլիոն մարդով։ Շարժական սարքերից օգտվում է աշխարհի բնակչության 66,6%-ը (5,22 մլրդ մարդ): Համացանցից օգտվում է ամբողջ աշխարհում մարդկանց գրեթե 60%-ը (4,66 մլրդ մարդ), օգտատերերի թիվը մեկ տարում աճել է 7,3%-ով։ 2021 թվականին սոցիալական ցանցերը նույնպես կազմում են աշխարհի բնակչության կեսից ավելին։ 53,6%-ը կամ 4,2 մլրդ մարդ հաշիվներ ունի մեկ կամ մի քանի հարթակներում:
Վերջին 5 տարիների ընթացքում ինտերնետում անցկացրած օրական ժամանակը միջինում ավելացել է կես ժամով. 2015 թվականին մարդիկ ինտերնետում օրական ծախսում էին 6 ժամ 20 րոպե, 2020-ի վերջին այս ցուցանիշն արդեն մոտ էր 7 ժամի։
Ռուս օգտատերերն արդեն գերազանցել են համաշխարհային միջին ցուցանիշը և գրեթե ամբողջ աշխատանքային օրն անցկացնում են առցանց՝ 7 ժամ 52 րոպե։ Ընդ որում, նրանք նույնիսկ առաջին եռյակում չեն. առաջին տեղում ֆիլիպինցիներն են, ովքեր ինտերնետում անցկացնում են գրեթե 11 ժամ, որին հաջորդում են Բրազիլիան, Կոլումբիան և Հարավային Աֆրիկան՝ նրանք անցկացնում են 10 ժամից մի փոքր ավելի։
Բջջային սարքերը մրցակցությունից դուրս են
Աշխարհի բնակչության 2/3-ն օգտվում է բջջային սարքերից, միջինում մարդիկ «հեռախոսների վրա նստում են» օրական 4 ժամ, Ռուսաստանի Դաշնությունից օգտվողները մի փոքր ավելի համեստ են՝ 3,5 ժամ։ Այդ ժամանակի գրեթե կեսը ծախսվում է սոցիալական ցանցերում և մեսենջերներում, այնուհետև դիտում են տեսանյութեր, զվարճանքի բոլոր տեսակի հավելվածներ և խաղեր։
Ինչու ենք մենք օգտվում ինտերնետից՝ տեղեկությունների որոնում, շփում սիրելիների հետ, նորություններ
Այս պահին սրանք ամենատարածված պատճառներն են ամբողջ աշխարհում
Ամենաշատ տրաֆիկ ունեցող լավագույն կայքերի, ինչպես նաև ամենատարածված հարցումների վերաբերյալ տվյալները հաստատում են դա։
Ինչպես և սպասվում էր, որոնման նոր մոդելը լայն տարածում ունի երիտասարդ սերնդի շրջանում՝ 16-ից 24 տարեկան մարդկանց ավելի քան 50%-ը հայտնել է, որ գերադասում է բրենդներ փնտրել սոցիալական ցանցերում, քան որոնողական համակարգերում։
Սոցիալական լրատվամիջոց
Անցած տարվա ընթացքում սոցցանցերի օգտատերերի թիվը հատել է 4 միլիարդի սահմանագիծը, մարդիկ ամեն օր դրանց վրա ծախսում են 2 ժամ 25 րոպե։ Ռուսաստանը փոքր-ինչ գերազանցում է համաշխարհային միջին ցուցանիշը՝ 2 ժամ 28 րոպե։
Ինչ վերաբերում է հարթակների հանրաճանաչությանը, ապա օգտատերերի քանակով Ռուսաստանում առաջին տեղը YouTube-ը զբաղեցնում է արդեն հինգերորդ տարին։ 2021 թվականի հունվարի դրությամբ այն օգտագործել է օգտատերերի 85,4%-ը (7,4%-ով ավելի, քան VK-ն)։ Լավագույն որոնումները ներառում են երաժշտություն, մուլտֆիլմեր, ֆիլմեր և Minecraft:
Հաջորդը՝ VK (78%), Whatsapp (75,8%), Instagram (61,2%) և Odnoklassniki (47,1%՝ դեռ հայտնի հարթակ, շրջանցում է Facebook-ը, TikTok-ը, Telegram-ը և շատ ուրիշներ, նարնջագույն աղյուսակը տվյալների հետ՝ լավ պատճառով):
Ավելին, լսարանի համընկնման տվյալները ցույց են տալիս, որ սոցիալական մեդիայի գրեթե բոլոր օգտատերերը գրանցված են առնվազն երկու տարբեր հարթակներում: Միջին հաշվով մեկ մարդ սոցիալական ցանցերում ունի մոտ 8 հաշիվ։
Արդյունքում, առավելագույն լսարանի ծածկույթին հասնելու համար ապրանքանիշերը պարտադիր չէ, որ գրանցվեն բոլոր հնարավոր կայքերում. բավական է ունենալ կորպորատիվ հաշիվներ ամենահայտնի կայքերում՝ հաշվի առնելով դրանց ֆունկցիոնալությունը և պարամետրերը: Հետաքրքիր է նաև իմանալ, թե ինչ են անում օգտատերերը սոցիալական ցանցերում և ինչու են օրական 2,5 ժամ ծախսում դրանց վրա։ Ստորև բերված է ամենատարածված պատճառների ցանկը։
հետևել իրադարձություններին;
գտնել զվարճալի բովանդակություն;
ազատ ժամանակ անցկացնել;
կապի մեջ մնալ սիրելիների հետ;
կիսվել լուսանկարներով և տեսանյութերով;
գտնել ապրանքներ և ծառայություններ և պլանավորել դրանց գնումը.
ցանցային և ակտիվ հաղորդակցություն;
«քանի որ իմ ընկերներն օգտագործում են դրանք»;
արտահայտել սեփական կարծիքը;
հանդիպել նոր մարդկանց;
աշխատանքային հաղորդակցություն;
ինչ-որ բան բաց թողնելու վախ;
հետևել սպորտային իրադարձություններին;
հետևել հայտնիներին և նրանց կյանքին.
կիսվեք ձեր առօրյա կյանքի մանրամասներով;
ակտիվիստական/բարեգործական գործունեություն
Ինչպես են տեղեկատվություն փնտրում ապրանքանիշերի մասին
Առավել հաճախ ռուսները նոր ապրանքանիշերի մասին իմանում են հեռուստատեսային գովազդից (37,6%), որոնման ծառայություններից (36,3%) և բանավոր խոսքից (31,3%): Այս տվյալները գործնականում չեն տարբերվում համաշխարհային արժեքներից, բացառություններով՝ առցանց մանրածախ կայքեր, հեռուստաշոուներ և ֆիլմեր, գովազդ կայքերում և բրենդների սեփական կայքերում. այս ալիքները ներառված չեն Ռուսաստանի լավագույն 10-ում:
Ապրանքանիշի հետագա ուսումնասիրությունը տեղի է ունենում որոնման հարցումների (59,9%), հաճախորդների ակնարկների (51,3%) և սոցիալական լրատվամիջոցների (42%) միջոցով: Շատ օգտատերեր դիմում են նաև գների ագրեգատորներին (Yandex.Market և այլն), ուսումնասիրում են ապրանքանիշի կայքը, ներբեռնում ընկերության բջջային հավելվածը և գնում իրենց հետաքրքրող ապրանքների վերանայման էջերը։ Ի տարբերություն համաշխարհային արժեքների, Ռուսաստանում բրենդների սեփական բլոգները, հարցուպատասխանի ծառայությունները (Quora, Yandex Q և այլն) և պրոմո կոդերով և կտրոններով կայքերն ավելի քիչ տարածված են։
Տվյալներ վճարովի բովանդակության սպառման մասին. Ռուսաստանը վերջին տեղում է։ Նույնիսկ Ռումինիայում ինտերնետից օգտվողների մասնաբաժինը, ովքեր սովոր են բովանդակություն գնել, ավելի մեծ է։
Թարգմանություն և համառոտ հատված Global Digital 2021 և Digital 2021-ից։
Աղբյուրը՝ exlibris.ru:
Թարգմանեց՝ Աստղ Խաչատրյանը։
Հոկտեմբերի 8-ին Բեռլինում ՀՀ ԱԳ նախարարի տեղակալ Վահան Կոստանյանը մասնակցել է Բեռլինի Կլիմայի և անվտանգության…
Վրաստանի նախագահ Սալոմե Զուրաբիշվիլին դեմ չէ երկրորդ ժամկետով վերընտրվելուն, եթե ընդդիմությունը հաղթի հոկտեմբերի 26-ին կայանալիք…
ՀՀ վարչապետի մամուլի քարտուղար Նազելի Բաղդասարյանը իր էջում մանրամասներ է հայտնել Փաշինյան-Պուտին հանդիպումից: «Վարչապետ Փաշինյանը ՌԴ…
Պրագմատիկ քաղաքականությունը և Ռուսաստանի հետ հակամարտության խաղաղ կարգավորումը գլխավոր առաջնահերթություններից են. հայտարարել է Վրաստանի վարչապետ…
Իտալիայի հավաքականի, «Ինտերի», «Յուվենտուսի» և «Նապոլիի» նախկին ֆուտբոլիստ Ֆաբիո Կանավարոն խոսել է իտալական A սերիայի…
Վարչապետի մամուլի խոսնակ Նազելի Բաղդասարյանը մանրամասներ է հայտնել Նիկոլ Փաշինյանի և Վլադիմիր Պուտինի հետ հանդիպումից։…