Լրահոս 24/7

Ժամերով, նույնիսկ օրերով ձգվող հերթեր անձնագրային բաժանմունքներում. Ո՞րն է խնդիրը և ինչպես լուծել

Տեխնոլոգիապես զարգացած ժամանակակից աշխարհում, մարդկանց կողմից ստեղծված են նորարական տեխնոլոգիաններ, որոնք հնարավորություն են ընձեռում խնայել որևէ գործողության վրա ծախսվող ժամանակն ու այն տնօրինել հօգուտ մարդու, սակայն Հայաստանում մարդիկ կնիք դնելու կամ փաստաթղթային գործարք իրականացնելու համար ժամեր կամ կես օր են վատնում։ Ամռան այս ժամանակահատվածում կտրուկ ավելանում է դիմումատուների քանակը։

Ըստ Ոստիկանության տարածած պարզաբանմամբ, եթե նախորդ տարվա այս նույն ժամանակահատվածում, օրինակ ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու դիմումների քանակը կազմել է 3448, ապա 2022 թվականին այն կազմել է 9917 /մոտ երեք անգամ ավելի/։ Անվերջանալի այս հերթերին վերջ դնելու լուծումը, դեռևս հնարավոր չի լինում գտնել, եթե ժամանակին գործում էր օնլայն գրանցման՝ earlyone հավելվածը, որը հնարավորություն էր տալիս օնլայն հերթագրվել մոտակա ազատ ժամին և խուսափել նման իրավիճակներից, ապա այժմ այս տարբերակը չի գործում։ Երկրից մեկնելու և դրա համար՝ ելքի վիզա ստանալու՝ ընդամենը րոպեներ տևող գործընթացն այժմ կարող է անգամ օրերով ձգձվել։

Քաղաքացիների դժգոհությունների առիթը հիմնականում հանդիսանում է այն, որ բաժանմունքներում աշխատանքը 09։00-ից սկսելու փոխարեն սկսվում է ժամը 10։00-ից և փակվում 17։00-ին, իսկ ժամը 13։00-ից 14։00 ընկած ժամանակահատվածը մեկ ժամով բաժանմունքները փակվում են, և որևէ պատուհան չի սպասարկում, այն ինչ օրինակ կարելի է աշխատակիցներին հերթով ուղարկել ընդմիջման և այդպիսով թեթևացնել բաժանմունքներում գոյացող հերթերը։ Շենգավիթի բաժնում այս տարբերակով ելք գտնելու լուծումն առաջարկեցինք, սակայն անձնագրային և վիզաների վարչության պետը նշեց, որ աշխատող չունեն, նման կերպ գործընթացն իրականցնելու համար, նաև հավելեց, ցանկություն չունեն աշխատելու։

Ոստիկանությունը ստեղծված իրավիճակի մասին 2 շաբաթ առաջ պարզաբանել է, որ Անձնագրային և վիզաների վարչությունն իր մարդկային և նյութական ռեսուրսների շրջանակում ձեռնարկում է բոլոր հնարավոր միջոցները՝ ապահովելու դիմումատուների պատշաճ սպասարկումը և օրենքով սահմանված ժամկետներում ու կարգով գործերի ընթացքը, ինչպես նաև քննարկվում են որոշ ծառայություններ էլեկտրոնային եղանակով մատուցելու հնարավորության հարցերը:

Երկու շաբաթ անց սակայն խնդիրը շարունակում է ակտուալ և չլուծված մնալ, մարդիկ անգամ գիշերվանից գալիս ցուցակագրվում են, որպեսզի առավոտյան կարողանան սպասարկվել։։ Որքան էլ, որ գերծանրաբեռնվածության և հերթերի պատճառները լինեն օբյեկտիվ՝ այնուամենայնիվ հերթերի կառավարումը և ռիսկերի հաշվարկումը ցանկացած գերատեսչություն կառավարման բաղկացուցիչ մասն է և դրանց համար պետք է լինեն նախապես մշակված կամ կանխատեսվող ալտերնատիվ լուծումների տարբերակներ։

Թիվ 1

Recent Posts

Ադրբեջանի ՊՆ-ն կրկին ապատեղեկատվություն է տարածել

Ադրբեջանի պաշտպանության նախարարությունը կրկին ապատեղեկատվություն է տարածել։ Ադրբեջանի ՊՆ հաղորդագրությունը, թե իբր մարտի 16-ին՝ ժամը…

12 hours ago

Հութիները պատրաստ են բանակցել ԱՄՆ-ի հետ խաղաղության հասնելու համար

Եմենի «Անսար Ալլահ» շարժման հութիները պատրաստ են բանակցություններ սկսել ԱՄՆ վարչակազմի հետ խաղաղության հասնելու համար,…

13 hours ago

750 միլիոն դոլարի եվրապարտատոմսերի թեման. մի քանի «ինչու»-ների պատասխաններ

ԱԺ պատգամավոր Բաբկեն Թունյանի գրառումը․ Եվ այսպես, Հայաստանը տեղաբաշխել է 750 մլն ԱՄՆ դոլարի եվրապարտատոմսեր:…

14 hours ago

Իրանում ՀՀ դեսպանը հանդիպել է ԻԻՀ ԱԳՆ խոսնակի հետ

Իրանում ՀՀ դեսպան Գրիգոր Հակոբյանը հանդիպել է ԻԻՀ ԱԳՆ խոսնակ Էսմայիլ Բաղայիի հետ: Այդ մասին…

15 hours ago

Թրամփի և Պուտինի հանդիպումը կկազմակերպվի, հենց անհրաժեշտություն լինի

Ռուսաստանի նախագահ Վլադիմիր Պուտինի և ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփի հանդիպումը կկազմակերպվի, հենց նման անհրաժեշտությություն լինի։…

16 hours ago

Հայ շախմատիստները հաղթանակով են մեկնարկել Եվրոպայի առաջնությունում

Հայաստանը ներկայացնող շախմատիստները մեկնարկեցին ելույթները Եվրոպայի անհատական առաջնությունում: Մրցաշարի անդրանիկ տուրում Հայաստանի ներկայացուցիչներից հաղթանակ են…

17 hours ago