Լրահոս 24/7

Ժամերով, նույնիսկ օրերով ձգվող հերթեր անձնագրային բաժանմունքներում. Ո՞րն է խնդիրը և ինչպես լուծել

Տեխնոլոգիապես զարգացած ժամանակակից աշխարհում, մարդկանց կողմից ստեղծված են նորարական տեխնոլոգիաններ, որոնք հնարավորություն են ընձեռում խնայել որևէ գործողության վրա ծախսվող ժամանակն ու այն տնօրինել հօգուտ մարդու, սակայն Հայաստանում մարդիկ կնիք դնելու կամ փաստաթղթային գործարք իրականացնելու համար ժամեր կամ կես օր են վատնում։ Ամռան այս ժամանակահատվածում կտրուկ ավելանում է դիմումատուների քանակը։

Ըստ Ոստիկանության տարածած պարզաբանմամբ, եթե նախորդ տարվա այս նույն ժամանակահատվածում, օրինակ ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու դիմումների քանակը կազմել է 3448, ապա 2022 թվականին այն կազմել է 9917 /մոտ երեք անգամ ավելի/։ Անվերջանալի այս հերթերին վերջ դնելու լուծումը, դեռևս հնարավոր չի լինում գտնել, եթե ժամանակին գործում էր օնլայն գրանցման՝ earlyone հավելվածը, որը հնարավորություն էր տալիս օնլայն հերթագրվել մոտակա ազատ ժամին և խուսափել նման իրավիճակներից, ապա այժմ այս տարբերակը չի գործում։ Երկրից մեկնելու և դրա համար՝ ելքի վիզա ստանալու՝ ընդամենը րոպեներ տևող գործընթացն այժմ կարող է անգամ օրերով ձգձվել։

Քաղաքացիների դժգոհությունների առիթը հիմնականում հանդիսանում է այն, որ բաժանմունքներում աշխատանքը 09։00-ից սկսելու փոխարեն սկսվում է ժամը 10։00-ից և փակվում 17։00-ին, իսկ ժամը 13։00-ից 14։00 ընկած ժամանակահատվածը մեկ ժամով բաժանմունքները փակվում են, և որևէ պատուհան չի սպասարկում, այն ինչ օրինակ կարելի է աշխատակիցներին հերթով ուղարկել ընդմիջման և այդպիսով թեթևացնել բաժանմունքներում գոյացող հերթերը։ Շենգավիթի բաժնում այս տարբերակով ելք գտնելու լուծումն առաջարկեցինք, սակայն անձնագրային և վիզաների վարչության պետը նշեց, որ աշխատող չունեն, նման կերպ գործընթացն իրականցնելու համար, նաև հավելեց, ցանկություն չունեն աշխատելու։

Ոստիկանությունը ստեղծված իրավիճակի մասին 2 շաբաթ առաջ պարզաբանել է, որ Անձնագրային և վիզաների վարչությունն իր մարդկային և նյութական ռեսուրսների շրջանակում ձեռնարկում է բոլոր հնարավոր միջոցները՝ ապահովելու դիմումատուների պատշաճ սպասարկումը և օրենքով սահմանված ժամկետներում ու կարգով գործերի ընթացքը, ինչպես նաև քննարկվում են որոշ ծառայություններ էլեկտրոնային եղանակով մատուցելու հնարավորության հարցերը:

Երկու շաբաթ անց սակայն խնդիրը շարունակում է ակտուալ և չլուծված մնալ, մարդիկ անգամ գիշերվանից գալիս ցուցակագրվում են, որպեսզի առավոտյան կարողանան սպասարկվել։։ Որքան էլ, որ գերծանրաբեռնվածության և հերթերի պատճառները լինեն օբյեկտիվ՝ այնուամենայնիվ հերթերի կառավարումը և ռիսկերի հաշվարկումը ցանկացած գերատեսչություն կառավարման բաղկացուցիչ մասն է և դրանց համար պետք է լինեն նախապես մշակված կամ կանխատեսվող ալտերնատիվ լուծումների տարբերակներ։

Թիվ 1

Recent Posts

Բանակցությունները չեն կարող սկսվել, քանի դեռ Ուկրաինայում մարտերը չեն դադարել. Ռուբիո

Վաշինգտոնը պնդում է, որ Ուկրաինայում առնվազն կարճաժամկետ հրադադար պետք է լինի, քանի որ ռազմական գործողությունների…

19 minutes ago

ԱՄՆ-ն Հայաստան կտեղափոխի ռազմական տեխնիկա և սարքավորումներ. RT

Միացյալ Նահանգները մտադիր է Գերմանիայի իր բազաներից հարյուրավոր միավոր սարքավորումներ և տրանսպորտային միջոցներ տեղափոխել Հայաստանի…

37 minutes ago

Հայաստան կժամանի ՆԱՏՕ-ի նախկին գլխավոր քարտուղարը

Աշխատանքային այցով մարտի 18-ից Հայաստանում է գտնվելու «Ռասմուսեն Գլոբալ» միջազգային քաղաքական խորհրդատվական կազմակերպության հիմնադիր նախագահ…

59 minutes ago

Հակակոռուպցիոն կոմիտեն նոր նախագահ կունենա

ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը սոցցանցի իր էջում հայտնում է. «Նախորդ օրերին երկուական առանձին հանդիպումներ եմ…

1 hour ago

Վաճառվել է հանրային տրանսպորտի 17մլն 743.372 ուղետոմս

Մարտի 3-16-ը տոմսային համակարգում համակարգում արձանագրվել է 4մլն 640.181 վավերացում, որից տրոլեյտբուսներում՝ 157.192, մետրոպոլիտենում՝ 1մլն…

1 hour ago

Ալիեւը Թրամփից «պատերազմի ինդուլգենցիա էր խնդրում», բայց «դեղին քա՞րտ ստացավ»

Վերլուծաբանների եւ մեկնաբանների կողմից «չնկատված» մնաց Բաքվի «Գլոբալ խորհրդաժողով» անվանված միջոցառման բացման խոսքում Ադրբեջանի նախագահ…

2 hours ago