Արցախ

30 տարի Զանգելանում զորք պահելը ՀՀ-ի ոչ մի խնդիր չէր լուծում. Աթանեսյա

ԼՂՀ ԳԽ նախկին պատգամավոր, հրապարակախոս Վահրամ Աթանեսյանը «Ֆեյսբուքի» իր էջում գրել է.

«Հայաստանում սերունդ է կյանք մտել եւ չգիտի, որ Երասխ-Ջուլֆա-Մեղրի երկաթգիծը խորհրդային տարիներին, սկսած 1967թ․-ից, երբ Ադրբեջանի երկաթուղիները առանձնացվել են Անդրկովկասյանից, գտնվել է ոչ թե ՀԽՍՀ, այլ՝ Ադր․ ԽՍՀ վարչական կառավարման ներքո։

Երկրի մասին, իրոք, պետք է հավաստի փաստերով հիմնավորված պատկերացում ունենալ։ Եւ իմանալ, որ տասնամյակներ շարունակ  մարդ պետք է Հայաստանից մտներ Ադրբեջան՝ երկաթուղու Մինջեւան կայարան, ապա նոր՝ հասներ Կապան։

Եւ երեսուն տարի Զանգելանում զորք պահելը Հայաստանի ոչ մի խնդիր չէր լուծում, հին, ԽՍՀՄ-ից ժառանգած դժվարություններին նորերն էր գումարում»։

Թիվ 1

Recent Posts

Վարչապետը ներկա է գտնվել պողպատե ամրանների արտադրությամբ զբաղվող գործարանի բացմանը

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն Արարատ համայնքում ներկա է գտնվել «Ջի Թի Բի Սթիլ» ընկերության պողպատե ամրանների…

38 minutes ago

Գյումրիում և Փարաքարում մեկնարկում է ՏԻՄ արտահերթ ընտրությունների քարոզարշավը

ԱԺ պատգամավոր Ալխաս Ղազարյանը ֆեյսբուքյան իր էջում հայտնում է․ «Այսօրվանից Գյումրիում և Փարաքար խոշորացված համայնքում…

2 hours ago

«Կոպեկ առ կոպեկ վերադարձնելով» հարց չի լուծվելու

Հայաստանի ԳԽ և Արցախի ԱԺ նախկին պատգամավոր Վահրամ Աթանեսյանը «Ֆեյսբուքի» իր էջում գրել է. Երեւի…

4 hours ago

Համաշխարհային օվկիանոսի մակարդակն անսպասելիորեն բարձրացել է

Ամերիկյան տիեզերական գործակալության՝ NASA-ի մասնագետներն արձանագրել են, որ 2024 թվականին Համաշխարհային օվկիանոսի մակարդակի անսպասելի բարձրացել…

19 hours ago

Կատարը գազ կմատակարարի Սիրիա

Կատարը հայտարարել է Հորդանանի տարածքով Սիրիային օրական 2 մլն խորանարդ մետր բնական գազի մատակարարման մեկնարկի…

19 hours ago

ՊՆ վարչական համալիրում անցկացվել է երկօրյա մասնագիտական հավաք-խորհրդակցություն

Մարտի 14-ին ՀՀ ՊՆ վարչական համալիրում ավարտվել է ՀՀ ՊՆ ֆինանսաբյուջետային վարչության ենթակա ստորաբաժանումների անձնակազմի…

19 hours ago