Heinz սննդամթերք արտադրող և Mattel խաղալիքներ արտադրող ընկերությունները միավորվել են՝ թողարկելու համար սահմանափակ քանակությամբ եզակի սոուս «Barbiecue» հիմնված անցյալ տարվա հիթ «Բարբի» ֆիլմի վրա․ թողարկումը համընկնում է Barbie ապրանքանիշի 65-ամյակի հետ:
Սա կետչուպ չէ, այլ վեգան մայոնեզ՝ BBQ սոուսի բաղադրիչներով, որի վրա ավելացվել է բազուկի հյութ՝ դրան վառ վարդագույն երանգ հաղորդելու համար: Աչք գրավող գույնը խոստանում է «գեղեցկացնել բուրգերը», — ասում են Heinz ընկերությունից, ինչպես որ Բարբին ինքն էր անում նորաձևության և խաղալիքների աշխարհում:
Սոուսը հասանելի է բացառապես Մեծ Բրիտանիայում և Իսպանիայում, իսկ առաջին 5000 շշերը վաճառվում են անմիջապես Heinz կայքի միջոցով:
Heinz-ի հետ այս համագործակցությունը Barbie-ի երկրպագուներին ևս մեկ հնարավորություն է տալիս ծանոթանալու Բարբիի աշխարհին՝ բառացիորեն՝ համտեսելու այն: Մեծ Բրիտանիայում ստանդարտ շշի արժեքը 3,39 ֆունտ է (մոտ 2000 դրամ)․ և, իհարկե, չպետք է մոռանալ Քենի մասին։ Հուսանք, որ թեմատիկ կետչուպ նույնպես կհայտնվի «Կենչուպ» անունով։
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն ընդունել է «Թումո» կենտրոնի համահիմնադիր Սեմ Սիմոնյանին և ԱՄՆ-ում գործող Inet Technologies…
Սեպտեմբերի 30-ին ՀՀ ԱԽ քարտուղար Արմեն Գրիգորյանի մասնակցությամբ Բրյուսելում տեղի է ունեցել ՆԱՏՕ-ի անդամ երկրների…
Մայրաքաղաքում տրանսպորտային հոսքերի անցանելիությունն ավելացնելու նպատակով հոկտեմբերի 2-ից երթևեկության կազմակերպման փոփոխություն կկատարվի Իսահակյան փողոցում: Այս…
Սեպտեմբերի 29-ից մինչև նոյեմբերի 25-ը պրոեֆսիոնալ դիտողական սարքերի միջոցով երկնքում տեսանելի կլինի «երկրորդ լուսինը». այս…
ՀՀ Ազգային ժողովի «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցության պատգամավոր Վահագն Ալեքսանյանի խոսքով՝ քանի դեռ եկեղեցում կան մարդիկ,…
-Մարդու իրավունքների եւ ազատությունների հետ կապված իրավիճակն Ադրբեջանում հուսադրող չէ,- «Ազատություն» ռադիոկայանին հարցազրույցում ասել է…