Starbucks-ը և McDonald’s-ը պահպանում են գերիշխանությունը՝ որպես ռեստորանային աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշեր`
1. Starbucks
2. McDonald’s
3. KFC
4. Domino’s Pizza
5. Subway
6. Taco Bell
7. Tim Hortons
8. Wendy’s
9. Burger King
10. Pizza Hut
Starbucks-ը շարունակում է պահպանել առաջատարությունը համաշխարհային ռեստորանային ապրանքանիշերում՝ լինելով ամենաթանկ ապրանքանիշը յոթ տարի անընդմեջ:
Անցած տարվա ընթացքում Starbucks-ն ավելացրել է իր ապրանքանիշի արժեքը 17%-ով՝ հասնելով 53,4 միլիարդ դոլարի՝ զգալիորեն մեծացնելով իր առաջատարությունը երկրորդ ամենաթանկարժեք ռեստորանային ապրանքանիշի՝ McDonald’s-ի նկատմամբ:
McDonald’s ապրանքանիշի արժեքը, իր հերթին, նվազել է 7%-ով՝ հասնելով 36,9 մլրդ դոլարի։
110 տարի առաջ սկսվեց Հայոց ցեղասպանությունը։ Այսօր՝ ապրիլի 24-ին՝ ոգեկոչման ազգային օրը, հիշենք բոլոր զոհերին…
Ռուսաստանը գիշերային ժամերին հրթիռային և անօդաչու սարքերով հարվածել է Կիևին՝ սպանելով առնվազն ութ մարդու, վիրավորելով…
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը ՀՀ նախագահ Վահագն Խաչատուրյանի, Ազգային ժողովի նախագահ Ալեն Սիմոնյանի և երկրի բարձրագույն…
ՌԴ Անվտանգության խորհրդի փոխնախագահ Դմիտրի Մեդվեդևը հայտարարել է, որ Միջազգային քրեական դատարանի կողմից ՌԴ նախագահ…
ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփն անդրադարձել է ռուս-ուկրաինական պատերազմին ու Չինաստանի հետ առևտրային հարաբերություններին։ «Ես չեմ…
ՀՀ-ում ՌԴ դեսպանատան սոցցանցի էջում գրառում է արվել Հայոց Ցեղասպանության 110-րդ տարելիցի առթիվ։ «Օսմանյան կայսրությունում…