Starbucks-ը և McDonald’s-ը պահպանում են գերիշխանությունը՝ որպես ռեստորանային աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշեր`
1. Starbucks
2. McDonald’s
3. KFC
4. Domino’s Pizza
5. Subway
6. Taco Bell
7. Tim Hortons
8. Wendy’s
9. Burger King
10. Pizza Hut
Starbucks-ը շարունակում է պահպանել առաջատարությունը համաշխարհային ռեստորանային ապրանքանիշերում՝ լինելով ամենաթանկ ապրանքանիշը յոթ տարի անընդմեջ:
Անցած տարվա ընթացքում Starbucks-ն ավելացրել է իր ապրանքանիշի արժեքը 17%-ով՝ հասնելով 53,4 միլիարդ դոլարի՝ զգալիորեն մեծացնելով իր առաջատարությունը երկրորդ ամենաթանկարժեք ռեստորանային ապրանքանիշի՝ McDonald’s-ի նկատմամբ:
McDonald’s ապրանքանիշի արժեքը, իր հերթին, նվազել է 7%-ով՝ հասնելով 36,9 մլրդ դոլարի։
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն ընդունել է «Թումո» կենտրոնի համահիմնադիր Սեմ Սիմոնյանին և ԱՄՆ-ում գործող Inet Technologies…
Սեպտեմբերի 30-ին ՀՀ ԱԽ քարտուղար Արմեն Գրիգորյանի մասնակցությամբ Բրյուսելում տեղի է ունեցել ՆԱՏՕ-ի անդամ երկրների…
Մայրաքաղաքում տրանսպորտային հոսքերի անցանելիությունն ավելացնելու նպատակով հոկտեմբերի 2-ից երթևեկության կազմակերպման փոփոխություն կկատարվի Իսահակյան փողոցում: Այս…
Սեպտեմբերի 29-ից մինչև նոյեմբերի 25-ը պրոեֆսիոնալ դիտողական սարքերի միջոցով երկնքում տեսանելի կլինի «երկրորդ լուսինը». այս…
ՀՀ Ազգային ժողովի «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցության պատգամավոր Վահագն Ալեքսանյանի խոսքով՝ քանի դեռ եկեղեցում կան մարդիկ,…
-Մարդու իրավունքների եւ ազատությունների հետ կապված իրավիճակն Ադրբեջանում հուսադրող չէ,- «Ազատություն» ռադիոկայանին հարցազրույցում ասել է…