Starbucks-ը և McDonald’s-ը պահպանում են գերիշխանությունը՝ որպես ռեստորանային աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշեր`
1. Starbucks
2. McDonald’s
3. KFC
4. Domino’s Pizza
5. Subway
6. Taco Bell
7. Tim Hortons
8. Wendy’s
9. Burger King
10. Pizza Hut
Starbucks-ը շարունակում է պահպանել առաջատարությունը համաշխարհային ռեստորանային ապրանքանիշերում՝ լինելով ամենաթանկ ապրանքանիշը յոթ տարի անընդմեջ:
Անցած տարվա ընթացքում Starbucks-ն ավելացրել է իր ապրանքանիշի արժեքը 17%-ով՝ հասնելով 53,4 միլիարդ դոլարի՝ զգալիորեն մեծացնելով իր առաջատարությունը երկրորդ ամենաթանկարժեք ռեստորանային ապրանքանիշի՝ McDonald’s-ի նկատմամբ:
McDonald’s ապրանքանիշի արժեքը, իր հերթին, նվազել է 7%-ով՝ հասնելով 36,9 մլրդ դոլարի։