«Squid Game» հայտնի կորեական հեռուստասերիալը Netflix հարթակին կբերի 891,1 մլն դոլար: Սերիալի արտադրությունն արժեցել է 21,4 միլիոն դոլար, յուրաքանչյուր դրվագի արժեքը 2,4 միլիոն դոլար է:
Netflix-ի փաստաթղթերը նույնպես նշում են, որ մարդիկ միասին ավելի քան 1,4 միլիարդ ժամ են անցկացրել շոուն դիտելու համար: Հոսքային հարթակն գոհ չէ տեղեկատվության այս հոսքից: «Netflix- ը չի քննարկում այս ցուցանիշները ընկերությունից դուրս և լուրջ քայլեր է ձեռնարկում դրանք բացահայտումից պաշտպանելու համար», – ասել է Netflix-ի փաստաբանը:
Հիշեցնենք, որ «The Squid Game» – ը դարձել է Netflix հարթակում ամենահայտնի սերիալը: Թողարկումից ընդամենը 17 օրվա ընթացքում այն դիտվել է 111 միլիոն հաշվի վրա: Ֆիլմը պատմում է 456 հերոսի մասին, որոնցից շատերը լուրջ ֆինանսական խնդիրներ են ունենում և ընդունում են գոյատևման տարօրինակ խաղի մասնակցելու հրավերը: Մրցաշարի հաղթողը կստանա 38,5 մլն դոլար:
Հնդկաստան պաշտոնական այցի շրջանակներում ՀՀ ԱԳ նախարար Արարատ Միրզոյանը հարցազրույց է տվել տեղական՝ արտաքին քաղաքական…
«Մետա»-ն փորձարկում է արհեստական բանականության համակարգերի ուսուցման համար իր առաջին «տնային» չիպը։ Այս քայլը կարևոր…
Երուսաղեմի հայոց պատրիարքությունը կոչով դիմել է միջազգային հանրությանը, կառավարություններին, կրոնական և մարդասիրական կազմակերպություններին, անհատներին` նրանց…
ԱՄՆ-ի նախագահ Դոնալդ Թրամփը կարգադրել է կանադական պողպատի և ալյումինի մաքսատուրքերը հասցնել 50%-ի՝ ի պատասխան…
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հարցազրույց է տվել թուրքական լրատվամիջոցների ներկայացուցիչներին. այդ մասին տեղեկացրել է սոցիալական ցանցի…
ՀՀ արդարադատության նախարար Սրբուհի Գալյանն ընդունել է ՀՀ-ում Վրաստանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Գիորգի Շարվաշիձեին:…