Լրահոս 24/7
15.06.2022

Գյումրիում տրանսպորտային համակարգը կարդիականացվի

Գյումրիում տրանսպորտային համակարգը կարդիականացվի

Գյումրիում տրանսպորտային համակարգը շուտով կարդիականացվի։

«Հայկական ժամանակ»-ի հետ զրույցում նման վստահություն է հայտնում Գյումրու համայնքապետ Վարդգես Սամսոնյանը:

Դեռ նախորդ տարի սուբվենցիոն ծրագրով է համայնքը 65 նոր տրանսպորտային միջոց ձեռք բերել, սակայն պատասխանատուների՝ մայիսի վերջ հունիսի սկիզբ նոր երթուղային ցանցի գործարկման խոստումը դեռ չի կատարվել:

«Կանգնած մեքենաները լուրջ ծախսեր չեն պահանջում, նախ դրանք երաշխիքային ժամկետում են: Տեխզննում են անցել և 2022-ի համար խնդիրներ չունեն»,- նկատում է համայնքապետը:

Նոր միկրոավտոբուսների արագ շահագործումը դեռ չի հաջողվում տարբեր պատճառներով՝ և՛ ավտոպարկի շինարարությունը դեռ ավարտին չի հասել, և՛ մեքենաների հետ կապված որոշ հարցեր են մնացել կարգավորելու:

Դրանից զատ՝ ձևավորվել է «Գյումրի ավտոբուս» ՓԲԸ-ն, որը կազմավորման փուլում է և աշխատանքի է հրավիրում փորձառու վարորդների՝ D կարգի վարորդական վկայականով, մեխանիկների՝ համապատասխան փորձով և որակավորմամբ, ավտոէլեկտրիկների, ենթակարգավարների, ավտոլվացողների, բուժակների և հաշվապահի:

«Ուզում ենք բոլոր խնդիրները լուծած դուրս գալ երթուղի: Վարորդները կոկիկ լինեն, ուղևորների հետ խնդիրներ չունենան, հեռախոսով չխոսեն, չծխեն: Վերահսկելու ենք, որ նախկին խնդիրները չլինեն»,- ընդգծում է Գյումրու համայնքապետարանի աշխատակազմի տրանսպորտի բաժնի առաջատար մասնագետ Արամ Սարուխանյանը:

Գյումրու նոր երթուղային ցանցի շահագործման համար ձեռք բերված մեքենաներում 16 մլն 285 հազար դրամի շրջանակներում արդեն տեղադրված են տեսահսկող և մետաղադրամ ընդունող սարքերը: Վարորդները գումարի հետ գործ չեն ունենալու, քաղաքացին միկրոավտոբուս է բարձրանալու՝ իր մոտ ունենալով 100 դրամանոց մետաղադրամ, որը ոչ թե վարորդին է փոխանցելու, այլ գցելու է սարքի մեջ:

Առկա խմբաքանակով, սակայն, հնարավոր չի լինի Գյումրու երթուղային ամբողջ ծանրաբեռնվածությունը կարգավորել: Նորմալ աշխատանքի համար ևս 20 միկրոավտոբուս է պետք: Սարուխանյանն ասում է՝ այս պահին քննարկում են՝ ֆինանսական ինչ միջոցներով է հնարավոր այդ հարցի լուծումը:

Գյումրու համայնքապետ Վարդգես Սամսոնյանն էլ այդ 20-ից բացի՝ 5 այլ փոխադրամիջոցի ձեռք բերման մտադրության մասին է տեղեկացնում:

«Կայուն կանաչ զարգացման ծրագրի շրջանակներում 5 էլեկտրոավտոբուս ենք ստանալու, մեկ այլ ծրագրով էլ էլեկտրոավտոբուս կստանանք, որ կարողանանք ցանցը հագեցած դարձնել»: Այդ կերպ կլինի 85 մեքենա, և դա բավարար է Գյումրիում երթուղային ցանցի շահագործման համար: Դրանք 7 երթուղի կսպասարկեն, կունենան հստակ ժամանակացույց»,- վստահ է պատասխանատուն:

Ներկա պահին, ըստ Սարուխանյանի, Գյումրին 87 տրանսպորտային միջոց է սպասարկում, անկախ խնդիրներից, ըստ նրա, սպասարկումը նորմալ է: Իսկ այն, որ երեկոյան ժամերին հատկապես կան երթուղայիններ, որոնք ընդհանրապես չեն աշխատում, Սարուխանյանը նորմալ է համարում, սակայն հստակեցնում է՝ ոչ թե չկան, այլ դրանց թիվն է պակասում:

Հարկ է նկատել, որ, օրինակ, Մսիկ կոմբինատ թաղամասը սպասարկող թիվ 14 համարի երթուղայինն աշխատանքը լավագույն դեպքում ավարտում է ժամը 18:00-ին, թիվ 12-ն աշխատում է մի փոքր ավելի երկար, ըստ գյումրեցիների՝ մինչև 19:00, շաբաթ-կիրակի օրերին՝ մինչև 18:00-ն:

«Դե էդ ժամերին մարդկանց թիվն էլ է նվազում: 1-2 քաղաքացու համար ամբողջ երթուղին սպասարկելը մի քիչ ոչ ձեռնտու է»,- ասում է համայնքապետարանի պատասխանատուն:

Նոր երթուղայինների պարագայում սպասարկումը նախատեսվում է մինչև 21:00 կամ մի փոքր ավելի: Երթուղային 9 ցանցի փոխարեն նորերը կսպասարկեն 7-ը: Երբ ամեն ինչ կհստակեցվի, ժամն ու գրաֆիկն էլ հայտնի կդառնան: Սարուխանյանը չի կարծում, որ երկար աշխատանքի պարագայում, օրինակ, մինչև 24:00-ն կլինեն քաղաքացիներ, որոնք կօգտվեն երթուղայիններից: «Ուղղակի դատարկ երթևեկելու են»,- ասում է նա:

85 մեքենայի հաշվարկով նվազագույնը 160 վարորդ կաշխատի Գյումրիում: Նրանք երթուղի են դուրս գալու հերթափոխով, յուրաքանչյուրը՝ 200.000 դրամ աշխատավարձով: Թվի մեջ, ըստ պատասխանատուի, ներառնված են բոլոր հարկերը:

Նաեւ վստահեցնում են՝ կլինի հանրային փոխադրամիջոց հաշմանդամություն ունեցողների, մասնավորապես՝ սայլակով, քայլակով կամ հենակով տեղաշարժվողների համար:

Լուրեր Հայաստանից | Tiv1.AM Ստուդիա
Թիվ 1
Լրահոս
Ներկայումս Հայաստանը կարևորագույն օրենսդրական բարեփոխումների իրականացման փուլում է. ՄՊՀ նախագահ
20:09
Ներկայումս Հայաստանը կարևորագույն օրենսդրական բարեփոխումների իրականացման փուլում է. ՄՊՀ նախագահ
Մարզադահլիճն այսուհետև ունի ռետինե հատակի ծածկ
20:03
Մարզադահլիճն այսուհետև ունի ռետինե հատակի ծածկ
Ձգտում ենք տարածաշրջանը ռազմական գործողությունների թատերաբեմից վերածել խաղաղության խաչմերուկի
19:25
Ձգտում ենք տարածաշրջանը ռազմական գործողությունների թատերաբեմից վերածել խաղաղության խաչմերուկի
Միրզոյանը և Դյուսեյը քննարկել են տարածաշրջանային հարցեր
19:23
Միրզոյանը և Դյուսեյը քննարկել են տարածաշրջանային հարցեր
Գազը պայթել է, հրդեհ է բռնկվել
18:48
Գազը պայթել է, հրդեհ է բռնկվել
Վարչապետը Մակրոնին է ներկայացրել հայ-ադրբեջանական բանակցությունների արդյունքները
18:44
Վարչապետը Մակրոնին է ներկայացրել հայ-ադրբեջանական բանակցությունների արդյունքները
Քարաթափումից պաշտպանելու համար պատեր են կառուցվում
18:13
Քարաթափումից պաշտպանելու համար պատեր են կառուցվում
«Տեղի ունեցող իրադարձությունները մտահոգության մեծ տեղ են տալիս». նախարար
17:42
«Տեղի ունեցող իրադարձությունները մտահոգության մեծ տեղ են տալիս». նախարար
Պարտքը հատուցմամբ է գեղեցիկ. Աթանեսյան
17:32
Պարտքը հատուցմամբ է գեղեցիկ. Աթանեսյան
Արցախի ԱԺ նախկին նախագահին «դեղին քարտ են ցույց տվել» Հայաստանի նախագահի եւ ԱԺ նախագահի հետ շփվելու համար
17:25
Արցախի ԱԺ նախկին նախագահին «դեղին քարտ են ցույց տվել» Հայաստանի նախագահի եւ ԱԺ նախագահի հետ շփվելու համար
ԱՄՆ-ն պատժամիջոցներ չի սահմանել Բիձինա Իվանիշվիլիի և նրա ընտանիքի անդամների նկատմամբ
17:08
ԱՄՆ-ն պատժամիջոցներ չի սահմանել Բիձինա Իվանիշվիլիի և նրա ընտանիքի անդամների նկատմամբ
ՀՀ-ի և Բելառուսի գլխավոր դատախազներն անդրադարձել են երկուստեք հետաքրքրություն ներկայացնող մի շարք հարցերի
16:38
ՀՀ-ի և Բելառուսի գլխավոր դատախազներն անդրադարձել են երկուստեք հետաքրքրություն ներկայացնող մի շարք հարցերի
23 անհայտ կորածի ընտանիք կշարունակի ֆինանսական աջակցություն ստանալ
16:28
23 անհայտ կորածի ընտանիք կշարունակի ֆինանսական աջակցություն ստանալ
ՆԱՏՕ-ի նոր գլխավոր քարտուղարը Կևում է
16:17
ՆԱՏՕ-ի նոր գլխավոր քարտուղարը Կևում է
Կարևորվել է «Նաիրիտ գործարանում» քիմիական նյութերի անվտանգ կառավարումը
15:58
Կարևորվել է «Նաիրիտ գործարանում» քիմիական նյութերի անվտանգ կառավարումը