KFC սեփականատեր Yum! Brands-ն ասաց, որ մոտ է Ռուսաստանում ռեստորանների ցանցը տեղական օպերատորին վաճառելուն: Հունիսին ընկերությունը վաճառեց իր մյուս հայտնի ցանցի՝ Pizza Hut-ի ռուսական ստորաբաժանումը: KFC-ի վաճառքից հետո Yum! Brands- նախատեսում է ամբողջությամբ հեռանալ Ռուսաստանից։
Ամերիկյան Yum! Brands-ը մոտ է Ռուսաստանում KFC արագ սննդի ռեստորանների ցանցը տեղական օպերատորին վաճառելուն, ասվում է կազմակերպության կայքում տեղադրված հաղորդագրության մեջ: Գործարքը ենթադրում է բոլոր ռեստորանների, օպերացիոն համակարգի և իրավունքների փոխանցում գլխավոր ֆրանչայզին, որը շահագործում է ֆրանչայզացված ռեստորանների ցանցը:
Yum-ի գործարքի ավարտից հետո Brands-ը նախատեսում է ամբողջությամբ հեռանալ ռուսական շուկայից։ Հունիսին ընկերությունը Ռուսաստանում վաճառեց իր մյուս հայտնի ցանցը՝ Pizza Hut-ը, տեղական օպերատորին: Նոր սեփականատերը սկսել է ռեբրենդինգի ենթարկել ցանցը, հայտնել են ընկերությունից: Գնորդը Ռոստիկ խմբի թոփ-մենեջերների կողմից հիմնադրված «Նոյ-Մ» ընկերությունն էր։ Նա զարգացնում է «ԻԼ Պատիո», «Պլանետ Սուշի» և T.G.I Friday’s ռեստորանները:
Yum! Brands-ը մարտի 9-ին հայտարարեց, որ դադարեցնում է իր ռեստորանների աշխատանքը Ռուսաստանում։ Այնուամենայնիվ, այն ուղղակիորեն պատկանում էր ընդամենը 70 հաստատությանը, չնայած այն հանգամանքին, որ երկրում ընդհանուր առմամբ ավելի քան 1100-ը գործում էր KFC և Pizza Hut ապրանքանիշերի ներքո: Մինչ այդ, Yum! Brands-ը հայտարարեց, որ կդադարեցնի իր ներդրումներն ու զարգացումը ռուսական շուկայում և Ռուսաստանում գործունեությունից ստացված ողջ շահույթը կուղղորդի մարդասիրական նպատակներին։
Աղբյուրը՝ forbes. ru