Օրերս սոցիալական ցանցերում տեսանյութեր տարածվեցին, որտեղ «Սիս Նատուրալ» ընկերության Yan հյութերի ու «Ջերմուկ Գրուպ» ընկերության Boom թեյերի պիտակների տակից այլ ընկերության տարաներ էին երևում։
Մաքսային միության ՏԿ 022/2011 («Սննդամթերքը՝ դրա մակնշման մասով») և ՄՄ ՏԿ 021/2011 («Սննդամթերքի անվտանգության մասին») տեխկանոնակարգը «Սննդամթերքի անվտանգության մասին» օրենքը սահմանում է սննդամթերքի փաթեթավորմանը ներկայացվող պահանջներ, որով արգելվում է փոփոխել շուկայահանված սննդամթերքի, սննդամթերքի հետ շփվող նյութերի պիտակի վրա զետեղված տեղեկությունները:
Այս մասին «Հետք»-ը ուսումնասիրություն է կատարել։ Yan հյութերը վաճառվում էին ռուսական «Լագունա» ընկերության «Золотые финики» ապրանքանիշի տարաներով։ «Սիս Նատուրալ» ընկերության որակի մենեջեր Ռուզաննա Նավասարդյանը «Հետք»-ի հետ զրույցում նշել է, որ պատճառը հյութերի ալյումինե տարաների մեծ սղությունն է եղել.
«Մեզ առաջարկել էին տարաներ, որոնք արդեն իսկ տպագրված էին, Ռուսաստանից էինք դրանք բերում։ Այդ իսկ պատճառով, քանի որ չունեինք, և մեզ պետք էր, պահանջարկը կար, ի՞նչ ենք արել. վրայից հատուկ թաղանթ ենք ամրացրել և կպցրել ենք մեր պիտակը։ Տարայի մեջ եղել է այն հյութը, որը պիտակի վրա երևում է։ Եթե վրան գրված է «բալ», բալի հյութ է, «խնձոր»՝ խնձորի հյութ է»,- ասել է Ռ. Նավասարդյանը։
Բայց հիմա ստիպված հետ են կանչել խմբաքանակը, որը պետք է ոչնչացնեն. «Կոնկրետ թիվ չեմ կարող ասել, բայց բավականին մեծ կորուստ է ընկերության համար»,- ասաց մենեջերը։
Նրա խոսքով՝ երբ ապրանքի վաճառքը թափ ստացավ, սկզբում կորոնավիրուսի համավարակի, ապա՝ պատերազմի ժամանակ տարաների սակավության խնդիրն ի հայտ եկավ։
«Սա միայն մեզ մոտ չէ. Հայաստանում շատերը, ովքեր որ ալյումինե տարաները լցնում են, իրենց մոտ էլ է նույն խնդիրը, նույն դեֆիցիտը»,- ասաց նա՝ նշելով, որ ապրանքը միառժամանակ չեն թողարկի, մինչև նոր տարաներ բերելը։
Նույն խնդիրն է եղել նաև «Ջերմուկ Գրուպ» ընկերության «Boom» թեյերի դեպքում, որոնք արդեն վաճառվել են վրացական «Cherry Boom» ալյումինե տարաներով։
Ընկերության վաճառքի տնօրեն Արտաշես Պետրոսյանը «Հետք»-ի հետ զրույցում նույնպես նշեց, որ համերի տարբերություն չկա. ինչ պիտակ եղել է, այդ համի թեյեր են եղել.
«Տարաների մատակարարման հետ խնդիր է եղել, գովազդել ենք թեյի պիտակով, շշալցել ենք թեյ։ Մեզ էլ հաճելի չէ այս աղմուկն ու ստեղծված իրավիճակը,- ասաց նա՝ նշելով, որ արդեն նոր տարաներ են պատվիրել:- Ժամանակավոր լուծում ենք գտել, որպեսզի ապրանքը կարողանանք խանութներ մատակարարել»։