Snap-ը կստեղծի Snapchat Sounds Creator Foundation՝ անկախ արտիստներին աջակցելու համար: Դրամաշնորհները հասանելի կլինեն երաժիշտներին, ովքեր երգեր են տարածում DistroKid-ի միջոցով՝ թվային երաժշտության տարածման ծառայության միջոցով: Առայժմ ծրագիրը սահմանափակված է 20 երգով։
Snapchat սոցիալական ցանցի սեփականատեր Snap-ը հայտարարել է Snapchat Sounds Creator հիմնադրամի ստեղծման մասին, հայտնում է Variety-ն։ Այս հիմնադրամը նախատեսված է աջակցելու զարգացող և անկախ արտիստներին, ովքեր երաժշտություն են տարածում DistroKid ծառայության միջոցով:
Օգոստոսից սկսած Snap-ը կսկսի ամսական դրամաշնորհներ տրամադրել մինչև $100,000: Ծրագիրը ներկայումս սահմանափակված է 20 երգով: Յուրաքանչյուր երգի համար երաժիշտը կարող է ստանալ մինչև 5000 ԱՄՆ դոլար դրամաշնորհ՝ կախված Snapchat-ում նրա պոպուլյարությունից: Ծրագրին մասնակցելու համար կատարողները պետք է գտնվեն ԱՄՆ-ում և լինեն 16 տարեկանից բարձր (կամ ունենան ծնողների համաձայնությունը):
2020 թվականին Snap-ը գործարկեց TikTok-ի մրցակիցը՝ Sounds on Snapchat-ում: Այս հատկությունը թույլ է տալիս օգտվողներին երաժշտություն ավելացնել տեսանյութերին: Snapchat-ում Sounds-ի միջոցով ստեղծվել է ավելի քան 2,7 միլիարդ տեսանյութ՝ ավելի քան 183 միլիարդ դիտումներով, ըստ ընկերության:
Հուլիսի վերջին Snap-ի բաժնետոմսերը 25%-ով ընկան այն բանից հետո, երբ ընկերությունը հրապարակեց իր ամենավատ եռամսյակային հաշվետվությունը 2017 թվականի IPO-ից ի վեր: Snapchat-ի սեփականատիրոջ եկամուտն աճել է 13%-ով՝ սպասված 16%-ի դիմաց, մեկ բաժնետոմսի կորուստը կազմել է 0,02 ԱՄՆ դոլար՝ սպասված 0,01 դոլարի դիմաց: Snap-ը եռամսյակի վատ արդյունքները վերագրել է ընկերության առցանց գովազդային հարթակի պահանջարկի դանդաղեցմանը:
Աղբյուրը՝ incrussia.ru
Թարգմանեց՝ Աստղ Խաչատրյանը