X
Մենք սոց. ցանցերում

Լրահոս 24/7

Առօրյան դարձել է արվեստ

Փոփ արվեստի աստված Էնդի Ուորհոլը ստեղծել է «Քեմփբելի» ապուրի տարաները պարզապես զվարճանալու, և ոչ թե գովազդի համար: «Քեմփբելը» նրան ոչ մի դրամ չվճարեց։ Ինչո՞ւ։ Որովհետև այդ դեպքում կկորչեր այս աշխատանքի հիմնական ասելիքն ու մոտիվացիան։

Ուորհոլը ցանկանում էր առօրյա կյանքը վերածել արվեստի։ Նրան խորհուրդ են տվել` «Էնդի, նկարիր այն, ինչ տեսնում ես ամեն օր»։ Էնդին ամեն օր տեսնում էր այս պահածոները։ Քսան տարի շարունակ ամեն օր ուտում էր դրանք։ Աշխատանքը բաղկացած է 32 կտավից՝ ըստ ապուրների տեսակների: Ցուցահանդեսում «Բանկսը» աղմուկ բարձրացրեց՝ մեկը չհասկացավ ու չընդունեց, մեկին հրճվանքից փշաքաղվեց։ Աշխարհում, որտեղ գոյություն ունեն Վան Գոգի «Արևածաղիկները», Սերովի «Դեղձերը», Մոնեի «Ջրաշուշանները», ինչ-որ մեկը վերցրեց ու կտավին հանձնեց պարզապես պահածոներ։

Պարզապես այն ապուրը, որն ամեն օր հայտնվում էր սուպերմարկետի գնումների զամբյուղում` անհասկանալի էր, ապշեցնում էր, հիացնում ու ընդվզում էր: Ինչու՞ կան այդքան տարաներ:

Որովհետև դրանք միլիոններով վաճառվեցին: Ուորհոլի բոլոր ստեղծագործությունների միջով անցնում է մեկ մոտիվ՝ ինչպե՞ս է ապրում սովորական ամերիկացին: Նա ուտում է խանութից գնված ապուր, խորտիկներ՝ բուրգեր և կոլա, գնում է կինո՝ Մերլին Մոնրոյի մասնակցությամբ ֆիլմեր դիտելու, և ջինս է հագնում։

Առօրյան դարձել է արվեստ։ Ուորհոլի այս մոտեցումը նրան մեծ ժողովրդականություն բերեց: Այժմ «Բանկս»-ը փոփ-արտի խորհրդանիշներից է, իսկ «Քեմփբելի» ապուրը դարձել է աշխարհի ամենահայտնի բրենդներից մեկը։ Անգամ Շոտլանդիայի թագավորական ակադեմիան իր սյուները ոճավորել է այս տարաների ոճով: Սա մակարդակ է:

Թիվ 1

Նմանատիպ Նյութեր

Լրահոս