«Squid Game» հայտնի կորեական հեռուստասերիալը Netflix հարթակին կբերի 891,1 մլն դոլար: Սերիալի արտադրությունն արժեցել է 21,4 միլիոն դոլար, յուրաքանչյուր դրվագի արժեքը 2,4 միլիոն դոլար է:
Netflix-ի փաստաթղթերը նույնպես նշում են, որ մարդիկ միասին ավելի քան 1,4 միլիարդ ժամ են անցկացրել շոուն դիտելու համար: Հոսքային հարթակն գոհ չէ տեղեկատվության այս հոսքից: «Netflix- ը չի քննարկում այս ցուցանիշները ընկերությունից դուրս և լուրջ քայլեր է ձեռնարկում դրանք բացահայտումից պաշտպանելու համար», – ասել է Netflix-ի փաստաբանը:
Հիշեցնենք, որ «The Squid Game» – ը դարձել է Netflix հարթակում ամենահայտնի սերիալը: Թողարկումից ընդամենը 17 օրվա ընթացքում այն դիտվել է 111 միլիոն հաշվի վրա: Ֆիլմը պատմում է 456 հերոսի մասին, որոնցից շատերը լուրջ ֆինանսական խնդիրներ են ունենում և ընդունում են գոյատևման տարօրինակ խաղի մասնակցելու հրավերը: Մրցաշարի հաղթողը կստանա 38,5 մլն դոլար: