«Տարիներ շարունակ գովազդային շուկայի ֆինանսական բաշխումները հեռուստաընկերությունների շուկայում տեղի են ունեցել մեկ կազմակերպության կողմից»,-այս մասին ԱԺ-ի իր ելույթում հայտարարել է Սիսակ Գաբրելյանը՝ ներկայացնելով իրենց կողմից հեղինակած «Տեսալսողական մեդիայի մասին» օրենքի նոր նախագիծը։
«Կազմակերպությունը հեռուստաընկերություններին տվել է ռեյտինգներ, բայց դրանք եղել են կոնկրետ հեռուստաընկերությունների մասով։
Միջազգային գովազդատուները, հաշվի առնելով այդ կազմակերպության տվյալները, իրենց գովազդային գումարները ուղղել են կոնկրետ հեռուստաընկերությունների»,- հայտարարել է Սիսակ Գաբրիելյանը։
Ըստ նրա՝ նոր օրինագծով առաջարկվում է, որ հանրային մուլտիպլեքսում առկա հեռուստաընկերությունների 50%-ից ավելին պետք է միանա և ստեղծվի խորհուրդ։
Խորհուրդը կընտրի այն կազմակերպությանը, ով չափումներ կիրականացնի։
Խորհուրդը կունենա վերահսկողական մեխանիզմներ կազմակերպության նկատմամբ։
Մոլդովայի Կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովն ամփոփել է եվրահանրաքվեի քվեարկության արձանագրությունները: Ըստ այդմ, ընտրողների 50,28 տոկոսը «կողմ»…
ԱՄՆ նախագահի հատուկ օգնական, Ազգային անվտանգության խորհրդի՝ Եվրոպայի հարցով գլխավոր տնօրեն Մայքլ Քարփենթերը Բաքվում հանդիպել…
Դատավորի փոփոխության դեպքում հնարավորություն կստեղծվի շարունակել գործի քննությունը, կներդրվի սանկցիայի նոր տեսակ. Արմենուհի Հարությունյանն ԱԺ…
Իրանը ծանուցել է ՄԱԳԱՏԷ-ին Իսրայելի կողմից միջուկային օբյեկտներին ուղղված սպառնալիքների մասին. հայտնել է Իրանի ԱԳՆ…
Այսօր Ազգային ժողովում տեղի է ունեցել «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցության նիստ: Քննարկվել են հոկտեմբերի 22-ին մեկնարկող…
Ուկրաինային 400 մլն դոլարի սպառազինություն կտրամադրվի. Կիև կատարած այցի ժամանակ հայտարարել է ԱՄՆ պաշտպանության նախարար…