X
Մենք սոց. ցանցերում

Բլոգ

TikTok-ի շնորհիվ մեծ եկամուտներ ունեցող բլոգերների վարկանիշն ըստ Forbes-ի

Ամերիկյան հեղինակավոր Forbes ամսագիրը հրապարակել է TikTok աստղերի առաջին վարկանիշային աղյուսակն՝ ըստ եկամտի։ Ներառված են 7 հոգի, որոնք հայտնի են դարձել չինական այս հարթակի շնորհիվ։

Ցուցակում ներառված բլոգերների եկամուտը հաշվարկվել է առանց հարկավճարների՝ 2019 թվականի հունիսի 30-ից մինչև 2020 թվականի հունիսի 30-ն ընկած ժամանակահատվածում։ Նրանց եկամուտը գնահատելու համար Forbes-ը խոսել է անձամբ բլոգերների, նրանց մենեջերների, մարկետոլոգների ու ներդրողների հետ։ Վարկանշային ցանկում չեն ներառվել TikTok-ի այն օգտատերերը, ովքեր հարթակ են տեղափոխվել արդեն իսկ իրենց երկրպագուներով, ասել է թե հայտնի աստղի կարգավիճակով։ Ցանկում այն բլոգերներն են, ովքեր հայտնի են դարձել բացառապես TikTok-ի շնորհիվ։

Էդիսոն Ռեյ Իսթերլինգ – 5 մլն դոլար

Մեկ տարի առաջ նա սկսեց նկարել պարային հոլովակներ, որոնք էլ բերեցին 54 մլն հետևորդ և համագործակցություն այնպիսի ընկերությունների հետ, ինչպիսիք են՝  Reebok-ը, Spotify-ը և American Eagle-ը։

https://www.tiktok.com/@addisonre/video/6857976501325810950?lang=en

Չարլի դը Ամելիո – 4 մլն դոլար

Այն բանից հետո, երբ աղջկա պարային տեսանյութերը տարածվեցին ամբողջ հարթակով ու դարձան վիրուսային, հայտնի երգչուհի Բեբե Ռեքսան հրավիրեց նրան միասին բացելու Jonas Brothers-ի Բրուքլինում տեղի ունեցող համերգը։ Ավելի ուշ, դեռահասը հայտնվեց Ջիմի Ֆելոնի շոույում, Prada-ի հրավերով մասնակցեց Փարիզում նորաձևության շաբաթին և ստորագրեց մի քանի հովանավորչական պայմանագրեր։

@charlidamelio

dc @sheafreak4jb1

♬ Not The Thermometer Slow Version – IM CRYING 😭

Դիքսի դը Ամելիո – 2,9 մլն դոլար

Չարլիի ավագ քույրը վերջերս սկսեց իր երաժշտական ​​կարիերան։ Նրա առաջին սինգլի հիման վրա նկարահանված «Be Happy» տեսահոլովակը հավաքեց 58 միլիոն դիտում և դարձավ YouTube- ում ամենատարածվածը ՝ անցնելով նույն օրը թողարկված Քանյե Ուեսթի և Թրևիս Սքոթի տեսահոլովակին: Քույրերը վերջին մի քանի ամիսների ընթացքում պայմանագրեր են կնքել Hollister-ի և Morphe-ի հետ:

https://www.tiktok.com/@dixiedamelio/video/6856857614345604358?lang=en

Լորեն Գրեյ – 2,6 մլն դոլար

2018-ին աղջիկը պայմանագիր է կնքել Virgin Records- ի հետ և թողարկել է ութ սինգլ: Նա հովանավորչական գործարքներ ունի Skechers-ի, Hyundai-ի և Burger King-ի հետ: Գրեյն այժմ կենտրոնացած է Revlon-ի հետ նոր գործարքի վրա:

@lorengray

push through the noise & be unapologetically u ✨ #ThisIsBliss #ClearGenius @bliss #ad

♬ This is Bliss – Bliss (feat. Mel Senese)

Ջոշ Ռիչարդս – 1,5 մլն դոլար

Բլոգերը հովանավորչական պայմանագրեր ուներ Reebok-ի և HouseParty-ի հետ, ունի իր սեփական հուշանվերներ և Warner Records-ի հետ երգ թողարկելու պայմանագիր: Բացի այդ, նա հիմնել է TalentX տաղանդների բացահայտման գործակալությունն ու Ani Energy ըմպելիքների ընկերությունը։ Այնուհետև Ջոշը դարձել է TikTok- ի մրցակից Triller- ի ռազմավարական զարգացման գծով տնօրենը:

@joshrichards

Love this song @girlfriendsxo @travismills @nickgross

♬ California – girlfriends

Մայքլ Լե – 1,2 մլն դոլար

Նրա 2 հոլովակները 2020-ին հայտնվեցին TikTok-ի պատմության մեջ ամենաշատ դիտում հավաքած տեսանյութերի ցանկում (478 մլն դիտում)։ Լեն ստեղծեր իր TikTok թիմը՝ Shluv House-ը և ունի երկարաժամկետ համագործակցության պայմանագիր էներգետիկ ըմպելիքներ արտադրող Bang ընկերության հետ։

@justmaiko

i said yes🥺 @itsjonathanle

♬ Love Story – Disco Lines

Սպենսեր Իքս – 1,2 մլն դոլար

Բլոգերը զբաղվում է բիթբոքսինգով ու այժմ աշխատում է իր առաջին սինգլների վրա։ Նա ունի պայմանագրեր Uno-ի, Oreo-ի և Sony-ի հետ։

@spencerx

How a beatboxer cleans up 🗣🧹🎶

♬ original sound – Spencer X

Նյութը՝snob.ru, թարգմանություն՝ Կարեն Կոլոսով

 

Թիվ 1

Նմանատիպ Նյութեր

Լրահոս